fabuLous stampin'

Dag lieve allemaal!

Het is zover. Mijn eigen website voor alles wat te maken heeft met een van mijn grote hobbies: knutselen! Ik vind het heerlijk om op mijn zolderkamer te zitten freubelen en mooie kaartjes te maken voor mijn vrienden en familie. Toch vind ik het nog leuker om deze passie met anderen te delen. Daarom heb ik gekozen om demonstrator te worden. Zo kan ik anderen laten zien hoe leuk het is om een persoonlijk kaartje (of tasjes, cadeau papier, bonbon doosjes, etc.) te maken en zit ik niet meer altijd alleen boven!

En om herkenbaar te zijn heb ik mezelf  fabuLous stampin’ genoemd. Een combinatie van mijn eigen naam (Marlous) en Stampin’ Up ©, omdat ik daar demonstrator van ben geworden. Het kikkertje? De mensen die me kennen weten dat dat een van mijn lievelingsdieren is!

Kijk gerust eens rond op de website en mail/bel/sms me met je vragen. Ik help je graag.

Liefs, Marlous

