Naast het maken van kaartjes, probeer ik ook nog anders creatief bezig te zijn. Het liefst maak ik iemand blij met iets wat ik zelf gebakken heb, of met een persoonlijk cadeau(tje).

Een klein cadeautje is vaak lastig in te pakken, of ziet er erg klein uit om te geven. Maar met zo’n prachtig cadeautasje eromheen geef je het toch de bijbehorende sfeer en maakt het jouw cadeautje helemaal af. Ik moest even oefenen, maar zoals je kunt zien kun je met de punch bag alle kanten op! 

En het voordeel? De binnenkant kunt je ook met cellofaan bekleden zodat je er ook gewoon koekjes of snoepjes in kan doen.. Helemaal geschikt voor mij! πŸ˜‰

Kom jij ook morgen 8 juli of woensdag 13 juli om zo’n gaaf cadeautasje te maken? Er zijn nog twee plekjes vrij!

Wil je graag zon tasje maar maak je het liever niet zelf, stuur me dan even een berichtje!

