Zelfs PostNL is het met me eens dat een persoonlijk kaartje soms meer zegt dan een app-je of duizend woorden. Dat kaartje kun je aanraken en nog een keer teruglezen op het moment dat je dat even nodig hebt. Het is net dat beetje extra aandacht dat een grote glimlach op iemands gezicht kan toveren. 

Ik zelf heb die grote glimlach sinds vrijdag avond op mijn gezicht; niet omdat ik een kaartje kreeg, maar omdat ik helemaal happy werd om anderen die kaartjes te zien maken. En omdat ze me hebben geholpen met deze nieuwe kaartjes.. Stiekem hoor, want dat weten ze nog niet πŸ˜‰ ik zag ze ronde stempels op het pakpapier zetten in een afwisselend patroon met wat teksten er tussen en toen dacht ik: dat is natuurlijk ook super leuk voor een kaartje. Dus vandaag even vier frisse kleurtjes uitgekozen en een mooie grote ronde stempel. Toen de crea bea modus aan en gaan stempelen. Om het af te maken ook de binnenkant speels versierd, zodat het kaartje echt professioneel uitziet hihi.


Het eindresultaat mag er wezen, al zeg ik het zelf. Ook overtuigd dat een echt kaartje wel zo leuk is? Deze kaartjes zijn te koop voor een leuk prijsje zodat ik lekker kan blijven knutselen!

Liefs Marlous

