img_8486

Degenen die me goed kennen weet ik dat ik heerlijk kan genieten van even rondstruinen door Safaripark Beekse Bergen. Ik heb niet voor niks een jaarkaart daar..

Na een bezoekje in het park kwam ik thuis en wilde ik weer eens creatief aan de slag. Iets anders dan verjaardagskaartjes of de standaard teksten. En laat nou net mijn oog vallen op knutselpapier van vroeger (dat ik toen niet durfde te gebruiken want het was zo mooi!) met al die dierenmotieven erop. De keuze was snel gemaakt. Nu nog het echte werk. Meten, snijden, plakken, lintjes uitzoeken, stempelen, kleuren, plakken en voila – het resultaat mag er zijn!


Wie heb jij al lang niet meer gezien of gesproken? Misschien leuk om hem/haar eens een kaartje te sturen….

Liefs, Marlous

P.S. Had je de grap van de zebra meteen door? Of dacht je niet meteen aan een zebrapad?

