img_8546

Wauw! Wat heb ik weer genoten. Heerlijk om zoveel energie om je heen te hebben en er samen een leuke avond van te maken. Dankjewel!

Gisteravond was de tweede workshop. De workshop was dit keer vol (6 dames op 1 zolder is meer dan genoeg voor een kippenhok na te bootsen), met op het laatst nog een aanmelding van een hoogzwangere meid die op dezelfde dag uitgerekend was. Super cool! Het thema was “vakantie” en het oorspronkelijke idee was om wat met de drankjes stempelset te gaan doen waar ik eerder over gepost heb (lees hier).

Maar ik ben Marlous niet als ik niet meerdere keuzes geef: wie een kaartje met een diertje wil maken, zoals bijvoorbeeld de safarikaarten van afgelopen week, die moest haar hand maar even opsteken. Langzaam gingen alle handen omhoog.. Een diertje was ook wel heel erg leuk!

img_8544

Dus gingen we aan de slag met de dieren stempelsets die ik op dat moment had liggen. Eerst een uitleg over hoe een en ander werkt:

  • Stempelen en stempels schoonmaken
  • Stempels kleuren met speciale stiften
  • Stempels inkleuren en schaduwen aanbrengen met de watercoloring techniek
  • Werken met embossingpoeder en de heat-tool

Na de uitleg werd het tijd om na te denken over het eigen ontwerp. Iedereen op zijn eigen tempo, want er werd ook nog genoeg gekletst met elkaar tussendoor. Erg leuk om te zien hoe 5 dames die elkaar verder niet kennen zo snel contact maken en een gezellige groep vormen. Heerlijk.

Het motto van de avond werd “Camouflage”. Een uitgeschoten stempel? Een OCD-triggerende tijger? Camoufleren! Met bosjes, gras of wat extra inkt was er niks meer van te zien. Scheelde een hoop tijd om opnieuw met een kaartje te moeten beginnen ;-).

Zie onder de resultaten van de avond. Ik vind dat de dames super hard gewerkt hebben met kei mooi resultaat. Vind je niet?

img_8553

