139738G
Met deze kerstset gaan we in ieder geval op zondag 21 augustus aan de slag. Hij is echt heel leuk!!
Met de eerste succesvolle workshops achter de rug, kan de nieuwe bestelling van Stampin’ Up! producten de deur uit. Tijdens de workshops heb ik kunnen kijken wat nu echt nog handig zou zijn in mijn knutsel assortiment. Naast alle handige dingetjes natuurlijk ook nog een paar leuke kleurtjes en stempel sets toegevoegd. Onder andere eentje voor de Kerst en eentje voor de kleine wondertjes die op de wereld komen.

Het is nog even uitvogelen wat iedereen precies wil en hoe ik jullie het beste kan bereiken, maar voor nu ben ik zelf in ieder geval erg tevreden. Tips zijn natuurlijk altijd welkom (zie ook mijn nieuwsbrief)!

Als Stampin’ Up! demonstrator probeer ik iedereen die wil te helpen met de verschillende technieken en materialen die beschikbaar zijn. Maar ook ik weet nog lang niet alles. Bij mijn volgende bestelling heb ik de “embossing buddy” meebesteld. Dat deze echt super handig is om een kaart met embossing poeder techniek te maken zonder lelijke spikkels eromheen heb ik geleerd bij de workshop van Miranda Mols uit Geleen, mijn up-line. Afgelopen workshop heb ik laten zien hoe embossing poeder werkt, volgende keer hopelijk zonder de lelijke spikkels eromheen!

Wil jij met deze nieuwe materialen werken? Of zelf iets bestellen? Laat het me weten of meld je aan voor een van de workshops.

Liefs,

Marlous

