Het voelt een beetje raar om in augustus al met kerst bezig te zijn, maar in September komt de najaarscatalogus uit en ik heb hem al mogen zien!! Dus dan kom je vanzelf in de kerststemming, niet waar?


Op 21 augustus gaan wij bij de workshop ook aan de slag met het thema kerst, ook met de nieuwe set die ik deze week heb ontvangen. En hij is ECHT heel erg leuk. Vandaag even geprobeerd wat te maken met de nieuwe aanwinst. Sowieso alle stempeltjes al uitgeprobeerd en toen eens gekeken wat ik wilde gaan maken. Het zijn uiteindelijk twee cadeautjes geworden: een leuk cadeauzakje om kerstkoekjes of snoepjes cadeau te geven, en een kerstkaartje. Ik ben echt helemaal verliefd op die sneeuwachtergrond!!!!

Dus ik neurie de komende dagen nog wel een paar keer “let it snow, let it snow, let it …” Hihi..

