Weten jullie nog dat ik eind vorige week mijn pakketje binnen kreeg? Ik heb jullie de kerst set al laten zien, samen met wat voorbeeldjes die je er mee kunt maken.. maar er zat nog meer in! 


Vandaag vier kleine kaartjes gemaakt met de ‘host set’ love you lots. Deze set is dus niet zomaar te verkrijgen maar zit gekoppeld aan een workshop/grotere bestelling. Laat ik nou net zon workshop gegeven hebben – dus ik mocht er eentje uitkiezen!!!

En wat zijn ze lief. Ik ben natuurlijk helemaal verliefd op de kikker – maar ook de andere diertjes zijn erg mooi op een kaart! Ook het lettertype van de tekstjes vind ik leuk. Deze ga ik denk ik vaak gebruiken!

Voor het inkleuren heb ik dit keer niet mijn stiften gebruikt maar alleen maar met de aquapainter gewerkt. Dat werkt ook echt super fijn, zolang je papier niet te dun is.

Vanavond maar eens met de embossingbuddy aan de slag. Mijn ervaringen lees je later deze week!

