De meeste mensen die ons kennen weten inmiddels wat voor top vent ik aan de haak heb geslagen. Dus toen hij zag dat ik zoveel energie haal uit knutselen vond hij dat ik daar wel een naampje aan kon hangen. Zo is fabuLous stampin’ verzonnen en heeft hij me geholpen bij het maken van het logo.

Nu zette ik vroeger altijd ofwel mijn naam ofwel ‘handmade with love’ achter op mijn kaartjes – maar vanaf nu mag ik ook daar een fancy stempel met logo voor gebruiken!

Mocht je nog ooit een stempel willen bestellen raad ik je aan om dit bij stempelmarkt.nl te doen! Voor een hele mooie prijs worden de stempels naar eigen voorkeur gemaakt op een lasermachine. En de service ben ik echt helemaal over te spreken: de eigenaar heeft me zelfs nog geholpen ons ontwerp passend aan de eisen te maken (en ik vind hem zelfs nog mooier geworden dan ons eigen ontwerp).

En het resultaat is super!!!

Gestempeld resultaat:
Dus vanaf nu staat deze stempel achter op mijn kaartjes! Jeej!

