De oplettenden wisten dat er nog minstens een baby kaartje aan zat te komen. Nee, niet omdat ik mama word, maar omdat de “made with love” stempelset ook nog bij mijn vorige bestelling zat. Dat had ik stiekem al verteld in blogpost “Uitpakken maar!“. En het is wel een klein beetje erg dat vandaag mijn nieuwe bestelling bezorgd gaat worden en ik nog niet alle stempels van de vorige lading heb laten zien hihi.

Waarom ik de baby set dan besteld had? Ik had van meerdere mensen de vraag gekregen of ik een babykaartje kon maken voor ze omdat iemand net bekend had gemaakt dat ze zwanger was of omdat iemand net bevallen was. Nu moet ik bekennen dat ik het maken van een baby kaartje wel even lastig vond. Op de een of andere manier heb ik dan ook een roze wolk nodig, zodat ik met inspiratie aan de slag kan. Maar Pinterest bood hulp! Dus met een leuk ideetje aan de slag gegaan en meteen voor jongen en meisje wat voorbeeldjes gemaakt. 

Dus vanaf nu ook hippe babykaartjes in het assortiment! 

Mocht je het nog niet weten, een kaartje kost twee euro per stuk en bij 10 stuks krijg je 10% korting, bij 20 stuks 20% korting! Dat is goedkoper dan kaartjes in de winkel πŸ™‚

