Vandaag was het weer tijd voor een workshop. Het geplande thema ‘kleurrijke verjaardagskaarten’ maakte plaats voor iets wat ik vorige week even in elkaar geknutseld had als probeersel: een mooie theelichthouder met de Jar of Love set. 

Het voordeel van mijn workshops is dat ze altijd doorgaan, ook bij maar 1 aanmelding, en dat jullie als workshopgangers inspraak hebben over de inhoud. Wil je wat anders maken, dan is dat altijd bespreekbaar. Kijk maar naar vandaag! De gelukkige prive leerling kon helemaal zelf invulling geven aan de workshop.

Na de theelicht houder heeft ze ook nog een heel mooi fleurig kaartje gemaakt, maar omdat dit nog gegeven moet worden laat ik fotos hiervan achterwege!

Ik kan wel gaan pronken met mijn eigen versie van de theelichthouder, zoals hij op de workshop pagina staat voor woensdag 5 oktober, maar het resultaat van Martine van vandaag was stukke mooier, dus bij dezen dan ook haar gemaakte theelicht houder. In het licht is hij al mooi, maar in donker straalt hij echt helemaal!

Wil je ook graag zon theelichthouder maken (incl hip flakker lichtje), of naar een andere (prive)workshop? Geef je dan snel op!

Liefs, Marlous

PS: vanaf morgen is de najaarscatalogus uit…. Spannend!!

