holiday15_p40a-55

De najaarscatalogus is uit en ik ben helemaal verliefd op de set waarmee je bovenstaande huisjes kunt maken! De huisjes zijn ongeveer 9 cm hoog en passen ook heel goed in de kerstboom. Voor de liefhebbers ga ik een speciale workshop organiseren.

140936GTijdens deze workshop gaan we aan de slag om snoeperige peperkoekhuisjes, kitcherige kerstkastelen of andere hippe huisjes te maken met deze nieuwe bundel. Hoeveel huisjes je wilt maken en in welk thema, mag je doorgeven bij je interesse melding – dan kan ik kijken of we genoeg hebben aan een avond workshop, middag workshop of het liever een hele dag wordt!

Geef snel door of je dit interessant vindt (vrijblijvend!), dan ga ik een tijd uitkiezen die jullie allemaal past.

Ik zorg voor al het materiaal en wat lekkers. Aangezien we dan alleen met deze set aan de slag gaan, zijn de kosten n.n.b. Het zal gaan om een onkostenvergoeding voor de gebruikte materialen in ieder geval!

Mail of app me in geval van interesse, of laat hieronder een berichtje achter!

Het wordt een leuke kerst in ieder geval 😀

