Vandaag een heel bijzonder kaartje op mijn blog. Met heel veel liefde gemaakt voor twee hele lieve mensen. Erik en ik waren namelijk gevraagd om ceremoniemeester van de bruiloft van dit lieve stel te zijn. Voor alles is een eerste keer, dus ook om ceremoniemeester te zijn!

Erg leuk om bij een bruiloft eens een kijkje in de keuken te nemen, in plaats van alleen bezoeker. En wat mooi om zoiets dan te zien groeien bij de bruid en bruidegom en familie!

Een voordeel van het ceremoniemeester zijn voor mij als freubeltante was dat het mij stiekem alvast wat voorsprong bij het bepalen wat voor kaartje ik zou maken! Met het kijkje in de keuken kon ik ook iets heel persoonlijks op het kaartje zetten. 

In dit geval was het een donkerblauwe kever, die zij als trouwauto uitgekozen hadden. 

Het kaartje is een schudkaart geworden: de hartjes achter de ramen, van de met blauw in gekleurde kever, bewegen als je met de kaart schudt! Verder is de achtergrond waar de kever op rijdt zelf gemaakt met de Stampin Up! spritzers (de lucht), stamping sponges (de weg) en de Aqua Painters (gras). Nooit gedacht dat ik zo’n schilder zou worden. Met wat wolkjes en niet te vergeten de blikjes achter de auto is het een plaatje om ze heel veel liefde en geluk in de toekomst te wensen.

En wat was het een mooie bruiloft. Erik en ik hebben de hele dag genoten van de stralende gezichten van iedereen aanwezig, met in het bijzonder de bruid en bruidegom. 

