Ik zei het anderhalve week geleden al op mijn blog. De regenboog heeft iets magisch over zich. Vandaag nog een bijzonder kaartje. Een bijzonder vrolijk kaartje vooral!

Laatst was ik bij een collega op bezoek en liepen we eerst naar het winkelcentrum voor lunch en daarna een rondje door zijn dorp. Het was de tijd dat Pokemon Go net hip begon te worden dus veel mensen buiten met mobiele telefoons. We hadden het over hobbies, tv series van vroeger en andere random dingen. Opeens kwam door iets in het gesprek in me op dat ik een leuke stempelset had gezien die hij wel kon waarderen als mede ICT-er. Een set met unicorns… daar was hij wel voor in! Ik moest hem meteen van bestellen van hem, want die kaartjes wilde hij wel!

Zo gezegd zo gedaan, en toen aan de slag voor uberfoute kleuren combinaties. Want Unicorns horen er speciaal uit te zien. Roze, paars, groen, blauw.. De manen in de kleuren van de regenboog. Je verzint het zo gek niet. 


Hieronder twee voorbeeldjes van de kaartjes die ik er mee heb gemaakt. Maar er zijn veel meer kleuren combinaties die lang zo braaf niet zijn als die van hieronder. Welke kleurencombi wil jij naar iemand opsturen? Voor 2€ heb je al zon zelf gemaakt kaartje!

Oh, trouwens… Vergeet niet donderdag terug te komen op mijn blog! Dan zie je een heeeeeel leuk kaartje met een set uit de najaarsacatalogus. Erik lachte zich kapot toen hij hem zag… 😊

