Zoals jullie misschien nog weten ben ik halverwege 2016 begonnen met deze blog. Ik las al wel vaker blogs van anderen, en zit zelf in de wondere wereld van de ICT, dus het ‘bloggen’ was me op zich wel bekend. Toch bleek er een wereld voor me open te gaan toen ik eenmaal begon. Zo bestaan er aparte groepen, een aparte taal en aparte afkortingen voor de bloggers op deze aarde. Ik voelde me weer een brugpieper!

Zo kwam er dus binnen onze Team Utopia groep (waar ik lid van ben als Stampin’ Up! demonstrator) de vraag wie er weer mee deed aan de Bloghop voor de Najaarscatalogus. Geen idee wat een bloghop is, dacht ik, maar klinkt leuk. Even gevraagd en het antwoord kwam snel: je maakt een creatie met iets uit de najaarscatalogus en zet dat op je blog. 

Dat kan ik wel!

Uitkiezen welke materialen ik wilde gebruiken was niet zo moeilijk. Ik was op slag verliefd op de mini jingle bells uit de catalogus – die moesten en zouden erin verwerkt worden! Dan nog het Candy Cane Lane Baker’s Twine, want die glitter rood door het witte touw geeft zon extra lief sfeertje.

Veel inspiratie had ik verder niet nodig. Ik heb een keer naar de Jolly Friends stempel set gekeken en mijn ontwerp was zo klaar als een klontje. Die hoorns van de eland waren ideaal om verstrikt mee te raken in de versiering van de kerstboom toch? En met de brushing bride kleur kun je van die lieve wangetjes kleuren, dus een vrouwtjes eland mocht ook van de partij zijn.

Nu nog een achtergrond kiezen – deze werd uiteindelijk zelfgemaakt met de spons techniek en de masks uit de najaarscatalogus – en een leuke tekst erbij.

Waarschijnlijk stuur ik dit kaartje naar mijn eigen adres dit jaar, want ik vind hem zelf zo lief… En ook mijn vriend was meteen verkocht. Of zou dat door de vrouwtjes eland komen? :-O

Voor de geinteresseerden hieronder nog een compilatie van de verschillende materialen en technieken. Heb je nog vragen, schroom niet om me te mailen of app-en! Ik help je graag.

Fijne feestdagen!

PS; het idee van een bloghop is dat we allemaal iets moois hebben gemaakt, vergeet dus niet snel bij mijn andere team genootjes te gaan kijken! Als je overal op “volgende” klikt kom je vanzelf weer bij mij uit 😊

PS2; ben je nieuwsgierig geworden naar mijn andere creaties, wil je een keer een workshop meedoen of wil je Stampin’ Up! producten bestellen, neus dan gerust rond op mijn blog. Ik woon in Best (net boven Eindhoven), dus wie weet is dat lekker dichtbij!

Ga terug naar de vorige blogGa naar de volgende blog

