Allereerst super dankjewel voor de workshopgangers van vandaag. Wat heb ik weer genoten. De titel van dit berichtje meen ik dan ook van ganser harte!

Vandaag was het thema Herfst en Bloemen. Uiteraard bepalen de bezoekers van de workshop echt wat er gemaakt wordt, dus de herfstkaartjes komen nog een andere keer op mijn blog voorbij.. vandaag mocht het zonnetje nog stralen op de zolderkamer en zijn er een heleboel vrolijke creaties gemaakt.

Jazeker, creaties. Niet alleen kaartjes! Het eerste wat we gemaakt hebben is een (led-)waxinelicht houder. Ik had voor de workshop alvast een voorbeeldje gemaakt, maar omdat de dames vandaag erg creatief zijn hebben ze hun eigen houders gemaakt. Met visjes en water in de kom, hartjes en strikjes. Super leuk versierd in ieder geval. En als de dagen weer wat donkerder worden, staat dit lichtje mooi te pronken en te stralen!

Ondertussen kwam vriendje lief binnen met een zelfgebakken appelbol. Dat winnende lot uit de loterij, blijft me verrassen. Dus even een kleine pauze om wat te snoepen en het volgende projectje uit te kiezen. 

Dat werdt de Bella&Friends stempelset: met die lieve hondjes! Je hebt hem misschien al eerder deze week op mijn blog voorbij zien komen. Dus mochten de dames aan de slag met de Aqua Painters en masking papier. Zelf gras tekenen, lucht schilderen, ze kunnen het allemaal! Ook de binnenkant van de kaartjes en de enveloppen werden versierd. 

Toen was het tijd voor de lunch. Lekker een broodje gegeten en gekeken naar de livestream van het stijldansen van de dochter van een van de dames. Even nieuwe energie opdoen voor de tweede helft van de dag.
‘S middags gingen we aan de slag met de uitklap envelopkaartjes die ik eerder al eens op mijn blog liet zien. Dat zijn kaartjes met veel verschillende onderdelen en technieken, dus werk aan de winkel! Het uiteindelijke resultaat mag er zeker zijn…

De binnenkant kwam er als volgt uit te zien. Zie jij hoe mooi ze zelf het design papier, de ingekleurde stempel, de envelopjes, etc. hebben gemaakt en de binnenkant super hebben versierd?

Al met al weer een super geslaagde dag gehad. Ik heb genoten!

