Het voordeel van een ziek vriendje is dat je savonds op zolder kunt knutselen zonder al te veel opmerkingen van de vent dat de bank beneden zo leeg is. Je ziet het al aankomen: mijn maandag avond heb ik goed besteed!

Waarom ik dan zo graag naar boven wilde? Omdat ik nog niet zoveel gespeeld heb met mijn nieuwe kerst sets. De afgelopen weken waren er zoveel andere leuke dingen die ik wilde maken (natuurlijk de lieve huisjes, maar ook kaartjes voor verjaardagen, opkikkertjes en geboorte kaartjes) dat ik de kerst sets nog even links liet liggen. Maar vandaag had ik echt zin om me met het kerst thema bezig te houden! Dat druilerige weer buiten schreeuwt om kaarsjes en gezelligheid binnenshuis.

Toevallig is er vrijdag ook weer een workshop, …heel toevallig… met het thema kerst. Je kunt dan je eigen cadeau labels, cadeau tasje of kerstkaarten maken. Nu had ik al een stapel voorbeelden (zie hier, hier en hier) met de “snow place” set met die sneeuwpop en pinguins (en ook een bestelling van 50 kerstkaarten zorgt voor de nodige variatie!), maar ik heb natuurlijk veel meer kerst sets! Zo heb ik bijvoorbeeld nog de Jolly Friends set, die ik gebruikt had voor de Utopia Bloghop (zie hier), de Cookie-Cutter Christmas set en de Merriest Wishes set.

Met deze drie sets heb ik onderstaande kaartjes gemaakt. Zo lief! Zie jij het cookie monster al op een leuke cadeauverpakking stralen? Of krijgt de eskimo een iglo om in te wonen? Kom dan ook vrijdag aanstaande (28 oktober) naar de workshop, want dan mag je met al deze kerst sets spelen! Meld je snel aan, want er is nog maar 1 plekje vrij!

Tot vrijdag!

Liefs Marlous

