Was ik maandag nog zo enthousiast dat vriendjelief ziek was waardoor ik lekker aan de knutsel kon, lig ik sinds gister plat. Hetzelfde herfstgriepje, hebben de extra vitamientjes en lagen kleding toch nog niet genoeg geholpen.

Dat geeft me nu wel de mogelijkheid om iemand in het zonnetje te zetten, die geholpen heeft dat ik deze dagen toch met iets minder last door kan komen. 

Daar waar ik ben van het knutselen met papier is Ilona van Kokoh Kids (http://www.kokohkids.nl/) uit Brunssum van het knutselen met stof. Wat een prachtige dingen maakt zij!

Zo heb ik een heel lief hittepit vriendje sinds het begin van dit jaar!

Van dichtbij ziet mijn kersenpit kikker er zo uit:


Even in de magnetron met de kersenzak en klaar is mijn vrolijke kruik!

Maar naast deze troostknuffel heeft ze ook een super gave tas voor me gemaakt. Hier van bestaat er maar 1 op de hele wereld!


Wil je ook zoiets moois voor jezelf? Check dan snel haar website of de facebook pagina van Kokoh Kids!!

Kruip ik weer snel onder de wol!

Groetjes Marlous

