Het is je misschien al opgevallen, maar in de volgende workshops ga ik proberen jullie wat nieuwe knutsel technieken te leren. Met name technieken die je zelf thuis ook nog kunt nadoen!

Zondag 20 november is er weer een zondag workshop: van 9:30 tot 17:30 aan de slag met allemaal leuke projecten. Lunch wordt voor je verzorgd zodat jij je helemaal op het knutselen kunt storten. 

Deze keer wil ik jullie de baby whipe technique gaan uitleggen. Dat wil zeggen: een tijdelijk stempelkussen maken van een babydoekje. Op zondag 20 november leg ik je alles uit en mag jij je eigen stempelkussen maken in de kleuren die jij wilt! Schrijf je dus snel in!!

Het voordeel van deze techniek is dat je meerdere kleuren tegelijk op je stempel kunt krijgen en hele gave achtergondjes maken als het tijdelijke stempelkussen bijna op is.

Achtergrondjes die ik hiermee heb gemaakt zie je op onderstaande foto: de bovenste twee heb ik met een stempel gedaan, de onderste door met het babydoekje over papier te wrijven/deppen.

Naast alleen achtergrondjes maken, kun je ze ook gebruiken om gewoon te stempelen (tekst of 2-step stamps bijvoorbeeld).

Hieronder heb ik de bloemen gestempeld met behulp van een gekleurd babydoekje. Mooi effect toch?!


Op deze laatste foto heb ik de tekst gestempeld vanaf het babydoekje. Geeft het berichtje net even wat extras! Maar ook ander soort stempels, zoals vissen/vlinders/blaadjes kun je prima opleuken door deze techniek.

Heb jij ook al zin om je eigen stempelkussen te maken? Schrijf je dan snel in voor de workshop op zondag 20 november!

Groetjes,

Marlous

