Zoals je misschien al gelezen had, was een van de redenen om workshops te gaan geven en om mijn blog te beginnen om op zoek te gaan naar anderen die mijn passie voor freubelen delen. Zo, dacht ik, vind ik misschien een leuk groepje om samen mee te knutselen zodat ik niet altijd alleen ben op die knutselzolder. 

Mijn droom komt inmiddels uit. Ik heb een aantal nieuwe knutsel vriendinnetjes erbij! Gisteren hebben we gewoon ‘zomaar’ geknutseld. Geen workshop, maar gewoon lekker zelf aan de slag met alle materialen die er zijn.

Een van de dames had gevraagd om alvast een voorproefje te doen op de workshop van 20 november (die met die baby billendoekjes), omdat ze er dan niet bij kan zijn. Waar ik afgelopen week met de “regals” kleuren aan de slag ging, koos zij net voor de “brights” – de fellere kleuren. Daardoor waren er andere stempels die ook heel leuk waren om te stempelen met deze kleuren combi, zoals de Mixed Drinks set.. uiteindelijk weer super gave resultaten! Benieuwd en wil je zelf aan de slag? Kom dan ook op 20 november!

Een ander vriendinnetje ging aan de slag met een 3D projectje, maar daar ben ik natuurlijk weer vergeten een foto van te maken. Wel weer enorm creatief geweest met het verzinnen van sluitings mechanismen en versiersels. En met de ruimte op tafel die ze had (haar buurvrouw nam wat extra plek in πŸ˜‰ hihi) vond ik het erg knap dat het allemaal lukte!

De derde dame die rechtstreeks vanuit de sporthal aansloot had een “opdracht” gekregen vanuit haar werk. Dus heeft ze eerst dat kaartje gemaakt en daarna nog haar tweede wens: een zelfgemaakt kerstkaartje. Plakken, meten, stempelen: ging allemaal van een leien dakje en twee mooie kaartjes als resultaat!


Zelf heb ik enorm van de gezelligheid genoten en schoot daarom ook niet zo op met mijn eigen kaartjes. Die heb ik dan ook afgemaakt nadat iedereen naar huis was. Super lief die Koala dus dan moet je je haast wel beter voelen als je dit kaartje krijgt πŸ™‚

Vanavond is er weer een workshop met aquapainters en embossingpoeder: nu al zin in. Heerlijk weekend!

