In de nieuwsbrief had je het misschien al gezien: ik heb mijn eigen postzegels laten maken! Mijn voorraadje postzegels was bijna op en ik hou er niet zo van om iedere week nieuwe te moeten halen, dus dit was de ideale oplossing. De eerste zegels zijn inmiddels al verstuurd en ik heb al leuke reacties gekregen.

Bij zo’n hippe zegel hoor natuurlijk ook een hippe actie. En dat is uiteraard een actie waarbij kaartjes verstuurd gaan worden!

Zoals je weet kun je een kaartje bij mij kopen voor 2€ (zie de galerij pagina), een postzegel kost tegenwoordig alweer 73 cent en tijd is geld. Toch?

Deze week van 8 t/m 11 november ben ik namelijk jouw “greetz/hallmark/postnl” post verstuur service. Zo kun je een mooi zelfgemaakt kaartje (handgeschreven door mij met de tekst die jij aanlevert) laten sturen naar de ontvanger die jij wilt voor maar 3€ per kaartje.

De keuze uit soorten kaartjes in mijn voorraadje is reuze, dus dat zou je niet tegen moeten houden! Kijk ook op de galerij pagina voor wat voorbeeldjes (een greep uit de selectie).

Stuur me een berichtje via mail (fabulousstampin@gmail.com) of whatsapp (0682019450) en jouw gekozen kaartje wordt volledig naar wens geschreven en op de bus gedaan. Service toch?!

