Wauw, Stampin’ Up! heeft volgende week Online Extravaganza. Uitverkoop dus. 10,20,30 en 40% korting op bestaande producten en tijdelijk samengestelde bundels.

Op 21 en 28 november nog eens een extra speciale uitverkoop dag.

Daarom bestel ik op 21 november nog een extra keer bovenop de bestelling van 1 december!

De volgende producten zijn in de aanbieding. Wil je zelf bestellen: zorg dan dat je de juiste productcode (die hieronder zijn vermeld, niet de reguliere) invult en dat je mij als demonstrator selecteert. Dan krijg je van mij nog een klein cadeautje.

Wil je iets bestellen, geef dit dan uiterlijk 20 november om 10u savonds door aan mij!

 

Producten alleen afgeprijsd op 21 november:

Producten alleen afgeprijsd op 28 november:
indien voldoende interesse, bestel ik ook op deze dag nog een keer.

 

Producten afgeprijsd van 21-28 november:
10% korting:

20% korting:

30% korting:

40% korting:

