Als enorme voetbalfan (oh nee toch niet) mochten wij zaterdag ter ere van een 50e verjaardag in de familie naar het Feyenoord stadion toe. Aldaar kregen we een rondleiding door het stadion met aansluitend een heerlijke lunch. Tonnetje rond konden we weer naar huis. 

Ondanks dat ik de ballen snap van het hele voetbalwereldje, was het toch best indrukwekkend om rond te lopen achter de schermen van ‘de Kuip’. Zo mochten we door de spelerstunnel lopen en heb ik op een stoel in het VIP gedeelte gezeten..

Ik zou Marlous niet zijn als ik niet een bijpassend cadeau geprobeerd had te maken. Omdat de jarige (Feyenoord fan uiteraard) ook van fotograferen houdt hebben we hem een cadeaubon gegeven. Dit keer niet verpakt met een kaartje maar een persoonlijk cadeau-doos-kaartje.

Met het envelope punch board heb ik het doosje wat naar buiten schuift gemaakt. De buitenkant is daarop aangepast en afgemeten en versierd met ge-embossedte en uitgesneden zeshoekjes om het een heuse voetbalsfeer te geven. Op de onderkant van het doosje hadden we een persoonlijk berichtje geschreven en in het doosje zat de cadeaubon!

Zo heb ik weer eens wat anders dan een kaartje gemaakt!

