Laatst kreeg ik bij de fabuLous kaartenservice (zie mijn blog hier) het verzoek om een “Welkom Thuis” kaartje te maken. Op facebook (@fabuLousstampin) liet ik het resultaat toen al zien:

Omdat Bella zo lief is en erg leuk voor deze “welkom thuis” type kaartjes heb ik daarna nog een kaartje gemaakt met Bella. 

Als grote fan van de decorative masks (te gebruiken voor onder andere Spritzers, Sponging en Embossing) wilde ik graag de Seasonal masks gebruiken voor het kaartje. Met een sponsje heb ik met Soft Suede de strepen op het kaartje aangebracht. Daarna ben ik met de aqua painter het plaatje in gaan kleuren. Het gras kreeg wat moddervlekjes zodat Bella lekker kan rollebollen in het gras. Met een crumb cake papiertje heb ik nog een kleine onderbreking gemaakt tussen het plaatje en het besponsde kaartje. 

Nog even de binnenkant en de envelop een Bella stempel gegeven en het kaartje is klaar!

Welke techniek gebruik jij het liefst?

