Wat ben ik toch verwend dat ik als demo al SAB producten mocht bestellen deze maand! En omdat er zoveel leuke sets bijzitten kon ik natuurlijk niet kiezen… Dus dat werd een lang verlanglijstje hihi.

Het idee is dat je bij een bepaald bedrag aan reguliere producten (jaar catalogus en zomer catalogus) een gratis product uit de SAB catalogus mag uitzoeken. Deze producten zijn dus niet te koop. 

Dit jaar zitten er een aantal sets bij die producten uit de zomer catalogus compleet maken. Zo is er achtergrond papier wat heel goed bij de “Lift me Up” set met luchtballonnen past. In de nieuwe catalogus zit ook een leuke set met t-shirts en bij SAB zit dan een set met teksten die op deze t-shirts passen!

Er zijn natuurlijk ook ‘losse’ cadeautjes. Zo ben ik helemaal verliefd op de kippen set en de set met vlaggetjes en teksten voor elke gelegenheid. Had je nog geen doosje om je gemaakte kaartjes op te bergen? Dan is het goud-witte kaart bewaarblik wat voor je. Zoals ik al zei.. veel te veel leuke dingen!!

De komende weken ga ik lekker spelen met deze sets en zul je vast e.e.a. voorbij zien komen hier. Maar eerst even spelen met de sets uit de zomer catalogus, want ook daarvan mocht ik al wat bestellen. Hihi leuk dat Demo zijn!

Nu weer even radiostilte want er gaat geknutseld worden! ☺️

Liefs, Marlous

PS: Kun je niet wachten tot 4 januari? Als je demo wordt mag je nu al uit de nieuwe catalogus en SAB bestellen. Stuur me een berichtje voor meer informatie!

