Oke. Ik kan het niet vaak genoeg zeggen: ik ben een heel verwend meisje! Wat heb ik weer een topdag gehad met drie lieve dames om me heen. Workshop geven = tof!

Veel fotos deze keer, want er is weer veel gemaakt…

Met de kerstboom versierd en wel (op zolder een kleintje natuurlijk) begon de dag al gezellig. Vriendje lief kwam een heerlijk saucijzenbroodje uit eigen keuken brengen en toen was iedereen klaar om te knutselen!

De ochtend bestond uit het maken van twee schudkaarten. Thema, kleur en vorm naar eigen keuze. Zoals de meeste reguliere blogbezoekers inmiddels wel weten ben ik niet altijd even goed met “out of the box” knutselen, dus ik heb weer leuke ideetjes opgedaan door de kaartjes van vandaag πŸ˜€

Toen een van de dames zei dat ze graag voor een geboorte wat wilde maken zijn we gaan denken wat dan. Ik kwam met een rammelaar of beschuitje maar had nog niet helemaal bedacht hoe dan. Met de creativiteit van de groep werd dit het resultaat, super tof:

De fleurige kleurtjes waren deze keer ook weer van de partij. Een leuke verjaardagskaart met doorkijkvenster (dus je kijkt naar de binnenkant van de kaart) en een “out-of-the-box” vierkant op zn zij schudkaart. 

En natuurlijk nog een lading kerstkaartjes:

Smaken verschillen gelukkig, dan worden tenminste niet altijd dezelfde kaartjes gemaakt en verstuurd. Maar zo ook dat er discussie ontstond over twee van bovenstaande kaartjes over welke “leuker” was. Zin om je mening te geven? Op facebook (@fabulousstampin) staat een quick poll waarmee je wat kunt winnen!

Voor de lunch mocht er gekozen worden wat er na de lunch aan kerst creatie gemaakt zou worden. Na de opties geshowed te hebben was de keuze snel gemaakt. Chocolalalalalala!

De lunch was weer lekker en na de nodige vitamientjes en warme broodjes was iedereen weer enthousiast voor deel twee van de dag.

We begonnen met het maken van een toffee zakje (met vulling voor wie wilde) met doorkijkvenster. Met eigen kleur en vorm keuze zijn er drie hele mooie tasjes gemaakt:

Het is op de foto niet goed te zien maar op het plastic is de sneeuwpop en kerstboom nog gestempeld wat een extra leuke aanblik geeft. En chocolalalalala in de zakjes is natuurlijk ALTIJD goed!

Om de middag af te sluiten werden er nog wat kerstkaarten gemaakt. Met wat glitter en glamour:

Of met sneeuw(poppen):

Of met een pinguin, sneeuw en nog meer sneeuwpoppen!

Al met al weer veel geknutseld en hele mooie resultaten. Ik heb nu al zin in donderdag, want dan is er nog een kerstkaarten workshop. De laatste workshop van dit jaar! Gelukkig staan de workshops voor 2017 al in de agenda want deze pret wil ik niet gaan missen!

Liefs,

Marlous

