Vorige week had ik de eer om aanwezig te zijn op een spetterende bruiloft. Het was prachtig om te zien dat de bruid en bruidegom elke minuut straalden en zichtbaar genoten van alles.

Nu wilde ik natuurlijk een bijpassend kaartje maken. De bruidegom in kwestie is een dispuutsgenootje van een dispuut uit mijn studententijd: B.O.O.M., wat staat voor buitenplezier op onze manier. En als dispuutskleur hebben wij het hele mooie B.O.O.M.groen. Dus die kleur moest terugkomen in het kaartje natuurlijk! 

De Mr. en Mrs. zijn allebei stoere chickies, dus ik wilde geen ‘sjiek’ kaartje maken. Gelukkig houden ze allebei van motor rijden en had ik de One Wild Ride set op mijn verlanglijstje staan. Kon ik er meteen mee spelen! Dus met hele neutrale kleuren en B.O.O.M.groen aan de slag gegaan met het kaartje onder als resultaat (met bijpassende envelop uiteraard):

En ook de binnenkant nog even versierd zodat het ook echt voor de speciale dag geschikt was!

Volgens mij hebben ze een super dag gehad als ik de stralende gezichten mag geloven. Dus die wild ride zit wel goed!!

De volgende bruiloft van iemand binnen het dispuut is inmiddes al gepland, dus op naar het volgende feestje!

