Hopelijk heb je net zo’n fijne kerstdagen als ik achter de rug. Heerlijk kerstavond en eerste kerstdag met vriendlief alleen samen geweest en tweede kerstdag naar mijn schoonfamilie toegeweest. Mijn eigen familie is later deze week nog van de partij!

Waarom het zo fijn was? Omdat ik naast het puzzelen en koken ook nog heb kunnen/moeten/mogen knutselen! En dat helpt om die kerststress van alles en iedereen even te vergeten en heerlijk rustig te worden..

Op 29 december zul je hier op mijn blog iets van voorbij zien komen want er komt weer een bloghop aan van ons team! Maar ook voor de workshop van 11 januari heb ik hard mijn best gedaan iets gaafs te maken. En ik ben er helemaal happy mee. Ik mag het helaas pas na 7 januari verklappen…

En als laatste had mijn schoonmoeder nog een bestellinkje geplaatst om uit te delen op haar verjaardag dus die heb ik tussen het koken van het diner op tweede kerstdag door nog zitten maken!

Nu nog even mijn eigen kaartjes voor dit jaar maken.. oeps 🙈 volgend jaar maar eens beter plannen 😉

