Jaja, de winnaar van de bloghop is bekend! Om de spanning er in te houden verklap ik het pas onderaan dit bericht. Het was erg leuk om zoveel reacties te krijgen en nieuwe tips en tricks, dus dat hoppen houden we er in. Iedereen bedankt namens heel Team Utopia!

De winnaar krijgt deze gave Iconic Occasions hostess set uit de nieuwe catalogus:

Heb je de hop nog niet gezien? Neem dan snel een kijkje…

Ondertussen heb ik niet stil gezeten en ben ik nog aan de slag geweest met de Tasty Trucks SAB set (want bij elke 60€ mag je een gratis set uitzoeken). Samen met de Nederlandse “kies je eigen geschenk” heb ik een cadeau kaartje gemaakt. De cupcakes en de vlaggetjes gebruikt als versiering. Op de achterkant heb ik de waarde er met de Labeler Alphabet stempels opgezet en met het bijbehorende sterretje de rest versierd. Ook heb ik de watercolor pencils samen met de blender pen gebruikt om de letters, vlaggetjes en cupcakes in te kleuren. Strak maar toch ook fleurig!


En dan nu… Dumdumdumdum.. zoals beloofd de trekking van de bloghop challenge!

De winnares is geworden: Manuela Jacobs! Gefeliciteerd!! Miranda neemt contact met je op voor het versturen van je cadeau.

