De eerste workshop van het jaar zit er weer op! En ook leuk om te vermelden: de eerste gratis workshop, omdat een fabuLous stempelkaart vol was, is vandaag verzilverd… Hoe leuk is dat! Op naar de volgende gratis avond!

Er zijn vandaag weer mooie kaartjes gemaakt. De dames waren dit keer op tijd klaar, en dat kwam goed uit: zo kon ik alles klaar zetten voor de Utopia teamdag morgen (een hele dag knutselen aaaaaah!). Meer daar over hoor en zie je zondag…

Het thema van vandaag was stoere mannen kaarten en we gingen met het nieuwe Urban Underground DSP en de One Wild Ride set aan de slag.

Omdat ik niet alle kaartjes van de dames mag laten zien (iets met gedeelde vrienden waar ze voor bedoeld zijn) laat ik ook meteen mijn eigen voorbeeldjes zien:

Je ziet het op de foto niet perfect maar op het kaartje rechts is het grijze papier uit de DSP set gebruikt, wat een heel mooi ruig effect geeft!

En dan nu de creaties van vanavond die ik wel mocht laten zien hihi:

Het linkerkaartje heeft hetzelfde DSP papier gebruikt als mijn linkerkaartje, maar dan de achterkant er van, en dat geeft weer een heel ander ruig effect! Ook is de motor in Basic Gray gestempeld in plaats van zwart wat ik zelf stiekem mooier vindt dan mijn eigen versie!

Zo zie je maar: nooit te oud om te leren πŸ˜‰

