Zo, het filmpje over de tasty truck moet nog even een dag langer op zich laten wachten. Dit weekend helaas niet aan toegekomen. Waarom niet? Omdat we naar de Lion King gingen in Scheveningen. Dat was flink uitwaaien met windkracht 7…

In Scheveningen vierden we ook meteen een verjaardag van een van de metgezellen. Dus mocht ik aan de slag om een cadeau-kaart-kaartje te maken.

Het is iets heel anders geworden dan ik normaal maak, maar de basisstempel deed me deze inspiratie doen opborrelen!

Dat is een van de stempels uit de Nederlandse set KJEG (Kies Je Eigen Geschenk). De gekozen stempel zegt: 

“Je staat altijd klaar voor anderen, zet jezelf nu maar eens lekker in het zonnetje”

Nu hadden we een cadeaubon voor een dagje uit met culinaire verzorging om cadeau te geven, dus deze stempel pastte daar super bij. Nu nog wat met een zonnetje en de bon ergens in het kaartje verstoppen.

Zoals je ziet was Simba al op de hoge taart gesprongen, zodat hij het einde van de show al kon verklappen.

Aan de binnenkant heb ik een dubbele kaart gemaakt waartussen de bon geschoven kon worden. Aan de zijkanten kon dan nog wat tekst geschreven worden (een zijkant heb ik versierd met een verjaardagstaart). 

Weer even wat anders! Wat vind je er van?

