Zoals beloofd, zou ik een filmpje maken over hoe de tasty truck in elkaar gezet kan worden zodat je er een leuk en flitsend kaartje mee kunt maken!

In het filmpje ben ik er vanuit gegaan dat je LED there be light! Part 1 al gelezen en gezien hebt – zodat je in ieder geval weet welke benodigdheden je nodig hebt en hoe een stroomkring werkt.

Hierboven op de foto heb ik een “nettere” poging van een stroomcircuit staan – mocht je zo slim zijn om in jouw poging de plus-pool van de LED wel onderlangs te laten lopen.

Ik vind de set heel leuk om met de Any Occasion set te combineren: leuke vlaggen boven aan hangen en vooral die cadeautjes die achter uit de vrachtwagen vallen!!! Het achtergrond papier dat ik heb gebruikt is een van de vellen van het Tasty Treats DSP.

Als je vragen hebt: let me know! Heel veel succes.

Groetjes,
Marlous

Ohja en oepsie: soms valt er net even iets uit beeld (gelukkig zie je alles goed genoeg om het filmpje te volgen). Dat krijg je als het laat is, je nog nooit een video handleiding hebt gemaakt en je niet kunt zien wat er op de camera opgenomen wordt. Volgende keer beter zullen we maar zeggen 😉

