Whoops! Mijn goede voornemen voor 2017 kan ik alweer doorschuiven naar 2018.. ik ben al weer te laat met twee verjaardagskaartjes. Weer twee namen die niet op mijn kalender stonden maar wel ergens op mijn telefoon. Gelukkig komt daar binnenkort hopelijk verandering in. Ik heb mijn eigen persoonlijke verjaardagskalender bijna klaar!!

Alvast een sneak preview van de voorkant:

Wil jij ook een persoonlijke verjaardagskalender? Zondag 22 januari gaan we er tijdens de zondag workshop een maken. Je kiest zelf het thema en de kleuren waarmee je gaat werken. Er zijn nog maar twee plekjes vrij dus meld je snel aan!

Heb je liever dat ik hem voor je maak? Of zoek je nog een leuk persoonlijk cadeautje voor iemand? Stuur me dan even een berichtje. 

Houd je van bloemen, dan heb ik nog wat inspiratie. Deze kalender maakte ik eerder al:

