Woensdag 25 januari bestel ik weer bij Stampin’ Up! – een extra bestelling deze maand omdat ik zelf wat vergeten was oeps! Wil je iets meebestellen, geef dit dan voor dinsdagavond 24 januari 22:00u door.

Gelukkig had ik wel alles in huis gehaald voor de workshop van vrijdag aanstaande: “Voor mijn Valentijn”. We gaan aan de slag met de Sealed with Love set en de bijbehorende snijmallen en het papier (DSP).

Wil jij ook een mooie persoonlijke kaart maken en een bijpassend cadeautje voor je lief? Of wil je iemand laten weten dat je hem/haar heel erg leuk vindt? Kom dan vrijdag avond van 19:30-22:30 naar de workshop. Meld je snel aan via een berichtje naar mij of op deze pagina!

Hieronder een klein voorbeeldje van een van de soorten kaartjes en doosjes die je kunt komen maken.

Tot vrijdag!

Liefs, Marlous

