Weet je nog dat ik de Foxy Friends bundle gewonnen had bij de Price Patrol van onze teamdag? Ik ben er zo blij mee! 

Laatst maakte ik onderstaande kaartjes. De “thanks” kaartjes waren het origineel maar toen ik bezig was bedacht ik me dat ik ook nog een welkom thuis kaartje voor mijn ouders wilde maken, die twee maanden op reis waren geweest. En omdat ze zo lang weggeweest waren was het thema “als de kat van huis is” wel erg leuk om te combineren met een wegrennende muis bij thuiskomst…

Wil je het zelf ook maken? Met de Foxy set, het DSP Sending Love, zwarte en grijze inkt en een rode marker van SU kom je al een heel eind! De rode marker gebruik je om je hartjes op de stempel in te kleuren en te stempelen, zodat je het buitenste randje grijs kan stempelen daarna.

Het originele kaartje, waarbij ik het tekstballonetje met zwarte inkt heb gestempeld, zag er zo uit:

Welke vind jij het leukst?

