Dat valentijnsdag nog “ver weg” is volgens velen kon ons vanavond lekker niks schelen. Er werd vandaag hard geknutseld met hartjes, kusjes en rode inktkussens! De workshop van vanavond was dus weer erg gezellig.

Dit keer kan ik jullie natuurlijk niet meteen de resultaten laten zien…. Maar niet getreurd, ik heb zelf ook nog wat zitten proberen, omdat een van de dames met andere kleuren dan rood wilde proberen te werken. Toen heb ik een voorbeeldje gemaakt met zwart en zilver, dat leek me ook wel stylisch… met het stoere mannen papier en zwarte inkt kom je al een heel eind:


En in het licht van een lamp doet hij ook echt bling bling:


En traditie is dat als je een workshop komt bezoeken je ook altijd een bedankje krijgt na afloop (als ik het niet vergeten ben te geven ;-)). Zo konden de dames dit keer naar huis met lekkere snoepjes en een lief kaartje. Het idee van het envelopje is van mijn team genootje Margriet: ik vond het doosje wat ze in deze stijl gemaakt had erg leuk uitzien dus heb het nagemaakt in envelopvorm!

En nu lekker naar bed!

Liefs,

Marlous

