Zoals je op de “over mij” pagina kunt lezen heb ik een technische achtergrond en werk in “cyber” zoals men dat tegenwoordig zo hip noemt. Dat dat een mannenwereldje is begint heel langzaam te veranderen, maar hoe dan ook is het af en toe heerlijk om te zien hoe anders iedereen kan zijn. Natuurlijk zijn we allemaal een beetje nerdy 🤓 en houden we van technische snufjes, films over hackers (vooral als ze echt niet realistisch zijn) en dat soort dingen. 

Zo had ik bijvoorbeeld het geluidje van de beepers van Totally Spies (als Jerry ze weer nodig had om boeven te vangen) als sms toon staan en herkenden bijna al mijn collegas dat. Heerlijk toch?

Een collega van me is fan van Pokémon en was laatst jarig. Zijn lievelings pokémon was niet te doen om zelf te knutselen, dus werden het de puppy oogjes van Pikachu om het sorry te laat kaartje mee te maken. En natuurlijk aan de binnenkant een echte poké-ball!

Enige benodigdheid voor deze kaart waren ronde snijmallen en een zwarte marker. Heerlijk eenvoudig maar zoooo lief!

Gotta catch’m all…

