Een tijdje geleden heb ik een week lang allemaal baby kaartjes op mijn blog gehad. Want er waren zoveel baby’s geboren of stelletjes in verwachting, dat ik toen de geboortekaartjes uit mocht vinden. Inmiddels zit ik weer in zo’n periode, dat er om mij heen in de maand januari al weer 7 kids zijn geboren en van 2 stelletjes te horen heb gekregen dat ze in verwachting zijn. Dus dat werd knutselen met de nieuwe Moon Baby stempelset (want die is zoooo lief).

Voor de stelletjes die in verwachting zijn maakte ik onderstaande kaartjes met de titel “showers of Happiness”:

img_4021

 

Voor een van de kersverse ouders maakte ik onderstaand kaartje. Het is gebaseerd op een van de ideetjes die ik in onze team app voorbij zag komen, maar dan iets rustiger aangekleed en ingekleurd met wat fellere kleuren. Het rondje achter het maantje leent zich uiteraard super goed om de naam van het pasgeboren kindje op te stempelen. Dus dat deed ik ook.

En natuurlijk maakte ik ook nog een bijpassende binnenkant, waar ook de tekst nog in doorloopt. Een mooi compleet plaatje zo. Maar natuurlijk niet zo mooi als het baby-tje dat geboren is!

Liefs, Marlous

