Vandaag een aantal voorbeeldjes met de nieuwe “A Beautiful You” stempel set van Stampin’ Up! Ik dacht eerst dat ik de set helemaal niks vond, tot ik een paar voorbeeldjes zag. Zo heb ik mijn eigen twist gegeven aan een van die voorbeelden en onderstaand kaartje gemaakt.

img_4029

 

Wat ik vooral het leuke vind aan de set is dat je geen voorbeeldje nodig hebt om er iets moois van te maken. Zo maakte ik, samen met de Perfectly Wrapped stempelset, uit de losse pols dit kaartje:

img_4027

En jup. Bermuda Bay is een van mijn favoriete kleuren uit het assortiment. Het was ook het eerste A4 papier multipack dat ik bestelde van alle papier soorten hihi.

Voor een nichtje van mij maakte ik ook nog een kaartje met de set. En omdat ik ruim anderhalve week te laat was voor haar verjaardag, moest daar toch ook een slakje op. De kaart is in stijl gemaakt; het nichtje is van Chinese afkomst en de Chinese tekens betekenen “vriendschap”. Met de markers heb ik de plaatstempel in 3 kleuren ingekleurd en vervolgens gestempeld. Omdat ik al zoveel te laat was, vond ik niet dat ik er nog gefeliciteerd op kon zetten, dus maakte er een knuffel kaart van. Wel zo leuk toch πŸ™‚

img_4031

 

Drie totaal verschillende kaartjes en er gaan er nog velen volgen!!

