Gisteren liet ik het op mijn Facebook pagina al weten, de Valentijnspost zat op de bus. Vandaag kreeg ik van een aantal mannen al bericht dat de post een groot succes was. Die houden we er in!

Ook de dames in mijn zwemgroep werden vandaag blij verrast. Ik had voor iedereen een klein valentijnscadeautje gemaakt. Met de leuke vissen set (Seaside Shore uit mijn hoofd?) en de valentijns hartjes stempel set heb ik een leuk label gemaakt wat ik aan de snoephart doosjes heb gehangen. De vissen zijn met de aquapainter ingekleurd en met de kleine hartjes van de unicorn set heb ik nog een leuk valentijns onderzee sfeertje gestempeld. 

De reacties van de dames was erg leuk. Zo hadden ze toch nog een valentijnscadeautje gekregen vandaag!

Maar niet alleen anderen werden vandaag verrast.. Ik had zelf ook valentijnspost!

Nee niet van Erik – die doet niet aan Valentijn – de post was van mijn team mama Miranda! Ik kreeg maar liefst twee kaartjes!!


Het rechter kaartje was een super lief valentijnskaartje met een klein cadeautje  erbij. Het linker kaartje kreeg ik van Miranda omdat ik zilver ben geworden, samen met de mooie luchtballonnen stempelset als cadeau. Hoe lief is dat! Dankjewel!!

Ik ga vanavond lekker nagenieten van alle liefde die ik vandaag gevoeld heb. Was jullie Valentijn ook zo geslaagd?

