Zo, vorige week vloog voorbij. De workshop van woensdag heb je de fotos al van voorbij zien komen maar donderdag en zondag heb ik ook nog op zolder gezeten. Donderdag was het thema bloemen en was er (net als woensdag) ook weer een dame bij voor wie dit allemaal nieuw was. Een beetje snotterend mocht ik de dames het een en ander uitleggen. Leuk om te zien hoe de ervaren dames dan gezellig meedenken en meehelpen (thanks Manuela)! De kaartjes mochten er ook zeker wezen en let ook op de veel verschillende technieken die zijn gebruikt!

Zaterdag waren we vrienden van ons gaan aanmoedigen bij het NK tien-dansen (stijldansen in Ballroom Γ©n Latin). Ze werden kampioen dus super trots gingen we weer naar huis toen het was afgelopen. Door de koude zaal werd mijn verkoudheid er niet beter op.

Zondags kwam mijn tante langs en hebben we stapels verjaardagskaartjes gemaakt zodat ze weer een tijdje vooruit kan. Ook speciaal wat mannelijkere kaarten gemaakt omdat dat toch vaak de lastigere kaarten zijn (vind ik). Stiekem schoot het erg op en kon ze met 22 kaartjes naar huis. Productieve dag! Mogelijk had hij nog productiever kunnen zijn maar af en toe werd er natuurlijk ook gekletst, dat snap je wel πŸ˜‰ 

Inmiddels is het maandag, lig ik ziek op bed en ben ik het nu al beu. De workshop van vrijdag mocht ik ook al afzeggen vanwege ziekte. Hopelijk komt die lente er snel aan. Vitamine D is welkom 🌞

