Al bijna een week onder de dekens, de zakdoekjes zijn niet aan te slepen maar eindelijk is de koorts aan het zakken en begint mijn stem een beetje terug te komen! En eindelijk weer wat energie om wat te typen. Dit keer niet iets wat ik zelf gemaakt heb, maar wat ik heb gekregen tijdens onze teamdag in januari als “swap”…

Eh wat? Swappen? Ja, swappen. We lenen tegenwoordig steeds meer woorden uit het engels, dit is er een van. Het betekent “ruilen/wisselen”. Bij deze creatieve ontmoetingen wordt het gebruikt om ideeen uit te wisselen. Jij neemt een swap (gemaakt kaartje/doosje/labeltje/etc mee) en ruilt deze met een swap van iemand anders. Zo heb je, als je thuiskomt na de dag, weer allemaal nieuwe ideetjes om mee aan de slag te gaan. 

Nu had ik op onze teamdag al een workshop om voor te bereiden en te geven, dus had ik niet voor iedereen een swap meegenomen. Sterker nog, ik had er maar 1-tje! Een klein verkaardagskaartje geinspireerd door de babybillendoekjes techniek (hoe kan het ook anders.. kun je zoveel gave dingen mee doen!!). Wie o wie wilde er met mij swappen? 
Omdat de dag zo lekker chaotisch begon door het slechte weer was ik mijn swap helemaal vergeten, tot aan het eind van de dag een tafelgenootje nog een swap kwam geven. Kon ik mijn kaartje mooi ruilen! Zo werd ik de gelukkige die de swap van Marlieke Smetsers in ontvangst mocht nemen: en hoe toeval was dat.. dat was een memo blokje gemaakt met de Foxy Friends set!

Super leuk ideetje en hij ligt hier nu om onze boodschappen op te schrijven!

