Zo.. terug van weggeweest. Eindelijk weer beter na een flinke griep. Het knutselen heeft even stilgelegen (net als ik hihi), maar we zijn er weer!!!

Man man man, wat was vandaag een heerlijke dag. Een lekker zonnetje en eindelijk een lekkere temperatuur om buiten aan het werk te zijn. De voorjaarsschoonmaak kon beginnen…

Als beloning voor het opruimen mocht ik nog een rondje fietsen van mezelf (lief he), dus lekker langs het kanaal naar Tilburg op en neer gereden. Super leuk om al de dieren met elkaar te zien sjansen. Twee fuut paartjes waren zelfs aan het walsen – zo mooi!


En natuurlijk ook nog eventjes aan de knutsel.. Een nieuw LED kaartje gemaakt. Wat vind je er van? 

Verder begonnen met de workshops van donderdag en zaterdag voorbereiden, en ook eindelijk mijn zelfgemaakte bloemen kalender afgemaakt! Met hippe kalender ringetjes, daar heb ik nu de spulletjes voor – dus als je nog een keer iets moet inbinden hoor ik het wel!

