Ja, je leest het goed. Ik ben een geluksvogel!

Gister avond was er een avondje voor nieuwe demonstrators en hun team leiders in Eindhoven georganiseerd door Stampin’ Up! Samen met een heleboel dames en… zelfs ook een paar heren… zaten we in het Holiday Inn hotel voor een gezellig avondje. Bij binnenkomst kregen we een keycoard en mochten we een nummertje uitzoeken. Pas later had ik door dat dat nummertje voor de prize patrols was – want bij de laatste patrol won ik!!!! Als prijs kreeg ik de stempelset hieronder op de foto. Hoeveel geluk kun je hebben?!

Door de teamdag in januari kende ik al een aantal dames die er waren dus even gezellig bijgekletst voor de avond begon. Mijn eigen nieuwe teamgenootje Marion de Lepper was er ook bij, super lief gebracht door haar man omdat ze nog altijd een gebroken arm heeft! En er was nog een plekje bij haar aan de tafel – dus lekker aangeschoven!

Na een introductie over Stampin’ Up! mochten we aan het eind van de avond ook zelf aan de slag om een kaartje en een snoepzakje te maken. Mijn resultaat zie je hierboven op de foto. Het zakje was voor mij outside my comfortzone: ik ben niet zo goed in het versieren van zoiets, dus erg leuk om te mogen doen op zo’n avond!

En een gouden tip geleerd gisteren… die ik wel met jullie wil delen!

Vind je die banners ook erg leuk maar heb je nog andere producten hoger op je wensen lijstje staan dan de banners triple pons? Knip ze dan zelf in drie stappen:

1. Knip in het midden van je bannerstrookje tot waar je de banner inham wilt hebben.

2. Knip vanaf de ene hoek naar het midden waar je ingeknipt hebt.

3. Knip vanaf de andere hoek naar het midden waar je ingeknipt hebt.

4. Bewonder het resultaat: een mooie gelijke banner!

Hopelijk heb je hier wat aan. Laat vooral op mijn facebook een foto achter van een kaartje wat je met deze tip gemaakt hebt!!

