Jazeker, je leest het goed. We nailed it!

We hebben vanmiddag hele toffe kaarten gemaakt met de Nailed It bundle. Volle bak, met vier gezellige dames aan tafel, werd er de hele middag hard geknutseld en gekakeld.

Het was lang geleden, maar ik had weer eens de tijd genomen om iets te bakken. De cake stond lekker in de oven toen de dames binnen kwamen (time-management is nog niet altijd mijn sterkste punt haha), dus met een kopje koffie en thee konden we alvast naar boven. Een korte uitleg over de verschillende stempelsets en papier en het knutselen kon beginnen. Toen de wekker ging snel even naar de oven voor de lekkere geur van verse cake tijdens de workshop. 

Ondertussen waren de dames hard aan het werk om met al het gereedschap mooie mannen kaarten te maken. Ik had vantevoren wat hamers, tangen en schroevendraaiers gestempeld, uitgestansd en ingekleurd en had tegen de dames gezegd dat als ze zelf niet wilden stempelen en kleuren ze prima van mijn plekje mochten pakken. Dus toen ik me even omgedraaid had was de helft van mijn ingekleurde toolset weg 😂

Gelukkig werden er mooie kaartjes mee gemaakt. Ook werd er weer lekker out of the box gewerkt! Een get-out-of-jail (gevangenis) kaart voor een dame die van bordspelletjes houdt, een gereedschapsschort voor de handige man of met de stoere motor op pad.

Halverwege kwam vriendje lief ook nog eens binnenvallen met een tompouce voor iedereen. Daar zeggen wij natuurlijk geen nee tegen.

Volgens mij heb ik nu wel lang genoeg doorgezaagd (padum-tss) over de workshop vandaag. Tijd om lekker de resultaten te bekijken. Het zijn er veel dus kies maar uit welke jij het leukste vindt!

