Ok, vooruit dan. Ik bestel nog een laatste keertje tijdens de SAB periode. Met deze leuke gratis cadeaus schuif ik mijn april-bestelling gewoon een beetje naar voren hihi 🙂

Je hebt het misschien gemist, maar Stampin’ Up! heeft een leuke actie in het begin van het jaar. Bestel je tussen januari en maart? Dan heb je dubbel prijs, want voor elke 60 Euro mag je een gratis artikel uit de Sale-a-Bration catalogus uitkiezen!! De catalogus kun je vinden op deze pagina.

Stampin’ Up! geeft nog een extra boost aan de Sale-a-Bration periode! In de laatste 10 dagen kun je onderstaande 8 reguliere producten kiezen als SAB cadeau!

17362423_1255259921253872_8470886086370805599_n

Actie: bestel je voor 25 maart 2017 10:00h direct bij mij, voor meer dan 75 euro? Dan betaal ik je verzendkosten!

Heb je vragen over het bestel proces, of zoek je nog hulp bij welke producten je nodig hebt? Ook dan kan ik je helpen! Neem contact met me op en ik probeer al je vragen zo snel mogelijk te beantwoorden.

