Voor degenen die wel eens een workshop bij mij gevolgd hebben is het wel bekend dat ik probeer om meestal wel een klein bedankje in elkaar geknutseld te hebben. Leuk voor mij om zo iedere keer weer iets nieuws te proberen en lekker voor de ontvanger om te krijgen.. nouja.. als er een snoepje inzit dan he!

Bij de workshops van afgelopen week was dat het geval! Daar heb ik voor allebei de workshops hetzelfde idee gebruikt maar anders versierd.

Ik wilde jullie deze manier van een kleine traktratie maken niet ontnemen. Handig en leuk als je dochter/zoon op school nog een traktatie zoekt of leuk op verjaardagsfeestjes/bruiloften of bij een geboorte!

Het enige dat je nodig hebt is een zakje van mooi cellofaan, een stuk wat steviger wit of gekleurd papier (bijv whisper white card base) en stempels/inkleur methoden.

Snijd het papier in de breedte van het zakje en bijv 10 cm lang. Vouw dan op 5cm dubbel. Versier het papier. Vul het zakje met snoepjes, vouw de bovenkant dubbel en leg het papier eromheen. Twee nietjes erdoor en voila!

Bedankt weer voor je bezoekje aan mijn blog!

