Jaja, met die zon deze week loopt iedereen vrolijk te dansen en te springen. Maar helaas schijnt niet altijd het zonnetje en dan is het fijn als je een opkikkertje hebt die er voor zorg dat binnen toch weer het zonnetje gaat schijnen.

Jullie zien het misschien wel aankomen: mijn zonnetje in huis is de knutselzolder. Na een lange werkdag of als het even niet mee lijkt te zitten is het heerlijk om boven weer lekker bij te komen en de glimlach weer op het gezicht te toveren. Tuurlijk vind ik het op de andere momenten ook fijn, maar op die momenten is het extra fijn om even mijn eigen ding te kunnen doen! Ik neem mijn knutselspulletjes niet voor niks ook mee op vakantie! Heerlijke ontspanning πŸ˜€

Gelukkig ben ik niet de enige die zoveel plezier heeft in het knutselen. Zo ook een stel vriendinnen van mij (inmiddels echte knutselmatties!) en dat hebben de vrienden en vriendinnen van die dames inmiddels ook door!

Op verzoek van een andere vriendin maakte ik daarom een cadeaukaart, te besteden aan een workshop bij mij op de knutselzolder of aan Stampin’ Up! producten. Dat cadeautje viel goed in de smaak!

Deze gaan we vaker maken.. Dus als je nog een cadeautje zoekt voor iemand, laat het me weten! Extra bijkomend voordeel: met de cadeaubon krijg je 10% korting op je bestelling!

Bestel hem hier!

