Jaaaaa, vanavond is het eindelijk zover: dan komen de twee reuzenpandas Wu Wen en Xing Ya aan op Schiphol. Lang geleden zijn ze bij Ouwehands Dierenpark begonnen met deze uitdaging en inmiddels staat er een gloednieuw onderkomen op dit mannetje en vrouwtje te wachten. 3 dagen per jaar mogen ze samen zijn: dan is het vrouwje vruchtbaar en hopen ze dat ze voor panda baby’s zullen zorgen! Naast kikkers vind ik pandas super lief, dus je snapt dat ik binnenkort naar Rhenen ga om ze te bewonderen!!

Ik dacht: dat wil ik vieren. Dus ik nam vanochtend mijn knutselspulletjes mee in de trein om twee van deze pandas te maken met de Fox Builder Punch. Gelukkig was er zitplek…

Erg leuk… maar handig is anders.. vooral met twee keer overstappen in mijn geval. Dus neem ik de volgende keer weer gewoon kleurspulletjes mee. Knippen en plakken in de trein laat ik maar voor wat het is!

Maar een warm welkom voor de twee pandas: dat is er zeker!

