“Oh wacht maar, ik zet de Dela Top 100 wel voor je op” zei Erik een paar weken geleden toen ik zei dat de workshop van vanavond het thema Condoleance kaartjes zou zijn en dat ik wel vrolijke muziek op ging zetten. Ik denk, dat doet ie niet…. maar niet gauw nadat ik een vrolijke Spotify playlist aan had gezet klonk er een sip liedje… Erik kan vanaf zijn telefoon ook mijn muziek bedienen. Ideaal! Maar niet heus πŸ˜†

Een keer of 10 heb ik de playlist terug moeten veranderen. Toen gaf hij op en konden we rustig verder luisteren naar vrolijke muziek. Gelukkig was het ondanks het thema toch zeker wel een vrolijke boel vanavond! Met heerlijke sushi gebakjes (ze verzinnen vanalles tegenwoordig!) en zachte negerzoenen, een kopje (versgezette 😏) koffie en de nodige stempels hebben we ons weer zeer goed vermaakt!

En de dames hebben hard gewerkt. Ieder 5 kaartjes gemaakt. Allemaal in wit-grijs-zwart tinten met hier en daar een kleurtje om het niet te sip te maken. En weer erg leuk om te zien hoe iedereen iets anders maakt met hetzelfde materiaal. Nu maar hopen dan ze ze niet snel nodig hebben!!

